• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 27 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 218559 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۲/۱۱/۸ - 18:26
شهرداری همدان پای ثابت فضاسازی شهری است | لزوم توجه به فضاسازی شهری در دهه فجر
شهردار همدان اعلام کرد

شهرداری همدان پای ثابت فضاسازی شهری است | لزوم توجه به فضاسازی شهری در دهه فجر

شهردار همدان با بیان اینکه شهرداری همدان پای ثابت فضاسازی شهری است، گفت: فضاسازی مسیر راهپیمایی و میدان امام ره و آرامگاه بوعلی‌سینا طی دهه فجر ویژه دیده شود.

سیدمسعود حسینی، شهردار همدان در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی فضاسازی شهر در دهه فجر و انتخابات با اشاره به انتظارات از شهرداری همدان در راستای ورود به فضاسازی و آذین‌بندی در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی، اظهار کرد: انتظارات و توقعات از شهرداری همدان بالاست و امسال به لحاظ فضاسازی شهری به ویژه در ایام ماه محرم، اربعین، دومین کنگره هشت هزار شهید استان و ثبت جهانی هگمتانه به خوبی ورود کردیم.

 

حسینی با بیان اینکه شهرداری همدان پای ثابت فضاسازی شهری است، عنوان کرد: یک مطالبه جدی که از ما وجود دارد، بحث فضاسازی و مهیا کردن شهر برای انتخابات است و مناطق و سازمان‌ها با توجه به حساسیت این موضوع را در اولویت قرار دهند.

 

وی با تاکید بر ورود ویژه، خلاقانه و تلفیقی به فضاسازی شهری در ایام‌الله دهه فجر و انتخابات، بیان کرد: سازمان فرهنگی باید نسبت به تهیه محتوا و سازمان سیما و منظر و مناطق برای چاپ و نصب بنرها و بیلبوردها، پرچم‌ها و ریسه‌های نوری و آذین‌بندی ویژه در میادین و خیابانها و معابر مختلف اقدامات لازم را انجام دهند.

 

این مقام ارشد مدیریت شهری با بیان اینکه فضاسازی مسیر راهپیمایی و میدان امام ره و آرامگاه بوعلی‌سینا ویژه دیده شود، گفت: نصب المان‌های زیبا و خلاقانه، فعال نمودن تابلوهای شهری و برنامه‌ریزی برای کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌ها و برگزاری تورهای رسانه‌ای مورد توجه  قرار می‌گیرد.

 

شهردار همدان با اشاره به همزمانی ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز، خاطرنشان کرد: با توجه به تقارن نوروز با ماه رمضان طرح‌های ویژه‌ای برای این ایام دیده شده است تا شهر علاوه بر فضاسازی پرنشاط آکنده از فضای معنوی شود.

 

در پایان جلسه تصمیماتی در خصوص آذین‌بندی فضای داخلی و بیرونی ادارات شهرداری، برگزاری جشن‌های ایام‌الله دهه فجر ویژه شهروندان و پرسنل شهرداری، رژه تاکسیرانان، برگزاری نمایشگاه عکس در قالب بنر و تابلو شاسی، فضاسازی و آذین‌بندی ویژه یک خیابان و ارزیابی بهترین برنامه‌ها اتخاذ شد.

ارسال دیدگاه شما